czwartek, 1 listopada 2012

Jak dodać zwierzaczka na bloga.

Cześć. Dzisiaj pokażę Wam prostą i szybką instrukcje jak dodać zwierzaczka na bloga. Więc zaczynamy!

1. Najpierw wchodzimy na taką stronę ( Uwaga! Odnośniki przenoszą na inną stronę! ) http://bunnyherolabs.com/adopt/
Następnie wyświetli nam się takie coś :
2. Wybieramy jednego z WIELU zwierzątek. Ja przypadkowo wybiorę liska.
Gdy wybierzemy zwierzaka, klikamy na niego i pokazuję nam się takie okienko:
4. W miejscach gdzie napisałam " imie zwierzaka " - wpisujemy imię naszego pupilka, a w miejscu 
" wlasciciel " - nasze imię lub login do MSP np. Kaja889. Możemy jeszcze zmienić kolor zwierzaka, ja już zostałam przy starej wersji. Gdy zakończymy klikamy przycisk w prawym dolnym rogu " finish ".

5. Gdy klikniemy przycisk " finish" pojawi nam się takie oto okienko:
Mamy wiele opcji np. facebook,myspace. Klikamy to drugie okienko " myspace" i klikamy copy.
6. Wchodzimy w panel blogera i klikamy dodaj gadżet.
7. Klikamy okienko :
I wyskakuje nam okienko:
W miejscu " Tytuł " - wpisujecie tytuł np. imię zwierzaka, a w miejscu " Treść " - wklejacie kod zwierzaka.
Potem klikamy zapisz - zapisz rozmieszczenie i gotowe! Możemy cieszyć się swoim zwierzakiem. Myślę że Wam pomogłam.
Pozdrawiam !







1 komentarz:

  1. a jak dodajesz te zdjęcia ? kopjujesz do paimta czy co ?

    OdpowiedzUsuń