poniedziałek, 25 lutego 2013

Zboczeniec na MSP.

Dzisiaj weszłam sobie normalnie na MSP. Oglądam filmy, nakarmiła zwierzaczki, dałam parę grafów. Normalny dzień na MSP. Nagle patrzę i widzę, że mruga mi poczta. Klikam na nią z ciekawości. I co widzę? Jakaś babka, która ma login GUWNO WSRO pisze do mnie jakieś zdania typu " kocham cie " lub " jesteś ze mną w ciąży ". Bez sensu -.- Pokażę Wam całą naszą rozmowę, a potem podsumujemy.


Pierwszy screen naszej przemiłej rozmowy. Bez wątpienia są dwie opcje opisujące te babkę: albo to pedofil, który ma 30-40 lat albo dziewczyna lub facio, który nie ma równo pod sufitem. Widzicie te teksty typu " kocham się i chce cie lizać w czułe miejsca ". Haha lol! I to jeszcze napisała zamiast " cię " to " się ". Ha ha! 
A widzicie jej trzecią gadkę " ty mnie ruchasz ! "? A mój tekst do tego " tak yhy i to przez internet ". Haha! Normalnie trochę współczuję jej, bo to nie jej wina, że taka jest tylko jej rodziców, bo oni ją tak na pewno wychowali. Nie rozkręcajcie się jeszcze moi kochani! To dopiero pierwszy screen, a przygotowałam pięć! Dajemy drugi!

Tutaj mamy już jej gadkę " ja jestem z tobą w ciąży ". I tutaj normalnie padłam, ja padłam! Jak może być ze mną w ciąży jak widzą ją pierwszy raz na oczy! Normalnie myślałam, że MSP to miejsce bezpieczne dla graczy, a tu atak dzieci N.E.O ..

Tutaj to się dopiero zaczyna! Panienka brązowe ciałko zaczyna wyzywać mojego bloga ( jak ona może? ) Oliwię! Według niej mój blog jest poj*bany, a Oliwia to szm*ata i dz*wka. Zostawię to bez komentarza.. I tutaj już chciałam zakończyć rozmowę i ją zgłosić, ale brązowe ciałko na to...

Kilka wyrazów o mnie! Jest! Ktoś mnie lubi! Och jej , och jej! Normalnie tak się tym przejęłam, że normalnie szok! Normalnie zaraz pójdę do łazienki i zacznę RYCZEĆ! Haha! A widzicie ten tekst " słuchaj koleżaneczko ja cie kocham zrozum to! " . Kochaj mnie nie przytomnie, jak zapalniczka płomień, jak such a studnia wodę :D Bez komentarza..

I tutaj jej ostatnia gadka i koniec rozmówki. Ja skończyłam rozmowę i ją zgłosiłam, a co robiła brązowa skóra to nie wiem i wolę nie wiedzieć -.-

Pamiętajcie! Gdy zobaczycie, że pisze do Was podejrzana osoba lub jakiś pedofil to róbcie screeny i piszcie na forum, blogu! Musimy nagłośnić inwazję dzieci N.E.O! Niech moderatorka zobaczy co się dzieje! Myślę, że uśmialiście się z tej rozmowy. Dziękuje za przeczytanie i pozdrawiam! 

Wasza Ola <3







8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znalazłam takie dziecko neo i pytało się czy mam duże a ja mu na to idz do psychiatryka to gra dla dzieci a nie dla takich bachorów jak ty

    OdpowiedzUsuń
  3. Lel, naprawdę żal mi cię... to nie odzywki. Ja to bym napisała przynajmniej "Ogar dziecko. Regulamin czytałaś? Od 8 do 15 lat, musisz jeszcze trochę podrosnąć" xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Tobie opanowania i tego że zgłosiłaś "to coś" bo raczej nie można nazwać człowiekiem kogoś kto pisze takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń