czwartek, 29 sierpnia 2013

10 sek? Czy opłaca je się w ogóle robić? Jakie są konsekwencje ich robienia?

Cześć. A więc dzisiaj wpadłam na pomysł napisania notki związanej z 10 sek. Dużo osób pisało o tym notki na swoich blogach, więc ja też postanowiłam napisać taką. Otóż wiele z Wam pewnie pamięta aferę z 2011 roku związaną z 10sek. Postanowiła poszperać w necie i poszukać parę informacji na ten temat.
Otóż jedną z osób uczestniczących w akcji 10 sek była Drozdosia, która napisała na forum, że dostała od moderatorki pozwolenie na robienie 10 sek. Czy to prawda? Nie, a to dowód.

                                                   Źródło: anka-selena.blogspot.com.
Screen mówi sam za siebie. Nikt na nie nie dostał pozwolenie. Ale wracając do tematu. Po kilku tygodniach akcja ucichła. Teraz można robić 10 sek. Ale jest haczyk! Na MSP jest wielu użytkowników, którzy brali udział w demokracji 10 sek i pamiętają co się wtedy działo. Rozmawiałam jedną z nich i powiedziała, że ona i wiele innych osób są czujni. Czyli? Jeżeli powtórzy się sytuacja z przed dwóch lat: zaśmiecanie forum tematami o 10 sek ( co nadal trwa ), robienie nieustannie 10 sek, to wtedy oni zgłoszą moderatorce to. Czyli chcecie znowu tej afery? No chyba tak! Niestety, gdy na forum będzie jeszcze więcej takich tematów, ja również zgłaszam to moderatorce. Przykro mi, ale moviestarplanet to gra, w której robi się filmy normalne czyli np. M jak miłość czy Jak poznałem waszą matkę. Które trwają grubo ponad minutę, a nie te, które trwają 10 sekund. Czy chcecie przychodzić w przyszłości do kina na 10 sek? No właśnie -,- Moim zdaniem nie powinniśmy robić 10 sek. I jeszcze jedno: wkurza mnie to, że jak ktoś robi 10 sek to bierze mnie do tego filmu!!! Ludzie, ja nie chcę brać w tym udziału. Więc nowe zasady : masz 10 sek? wylatujesz ze znaj -,-, bierzesz mnie do filmy 10 sek? wylatujesz ze znaj i cię zgłaszam!

Sorki, ale musi tak być. Bye ;*

2 komentarze: