sobota, 2 marca 2013

ALAKINGA odchodzi...

Wiem, że to dla Was szokująca wiadomość, ale niestety - to prawda. ALAKINGA opublikowała film z informacją o swoim odejściu. Podobnie przed 1,5 roku zrobiła tak Zuza, ale mniejsza z tym. Nasza przemiła Ala podjęła decyzję, żegna się z MSP. Jest mi bardzo przykro, że tak się stało. Bardzo lubiłam Alę , jej filmy i poczucie humoru. Była dla mnie wzorem do naśladowania. Szkoda, wielka szkoda. Już nigdy nie zobaczymy jej wspaniałych filmów. Powodem jej odejścia było zachowanie, tak nasze zachowanie na MSP. Ala nie chciała żyć w towarzystwie ludzi, którzy dla lvl i rankingu zrobią wszystko. Ona nikomu konta nie oddaje, ani go nie usuwa. Dostęp do niego będzie miał tylko Aleks. Ala, proszę jeszcze raz to przemyśl. Nie zwracaj uwagi na innych. Pomyśl o twoich wiernych fanach, ja jestem jednym z nich! Proszę Was, pomóżcie! Piszcie w swoich CTR tak jak ja:
Proszę piszcie na forum, wszędzie! Niech Ala zobaczy jak nam na niej zależy! Proszę nie róbcie tego dla mnie, ale dla niej! Proszę!

Na dowód, że odchodzi fragment jej filmu " Już czas...".
Szok, dla wszystkich. 

Dziękuje za uwagę i pozdrawiam!

Wasza (smutna) Ola <3



4 komentarze:

  1. ogarnijcie się msp to GRA też chce alę ale bez przesady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Jest coś takiego jak real.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. No MSP to MSP bez przesady ale nawet ok BLOG

    OdpowiedzUsuń