piątek, 22 marca 2013

Życzenia Wielkanoce!

Złożę je Wam dzisiaj ponieważ święta będę miała zajęte, ponieważ jadę do mojej cioci do Wrocławia, a tam nie ma internetu :) A teraz wkraczam w temat notki.
Skacze zajączek po lesie i życzenia Tobie niesie! Przez pisanki przeskakuje, Alleluja wykrzykuje! Po  czym znika w długich kłusach, cały mokry od dyngusa.

Tak, więc do były takie skromne życzenia dla Was :) Ogólnie to był taki wierszyk, a teraz takie życzenia szczere, które układałam chyba z 20 minut, ponieważ ja nie umiem składać życzeń, szczególnie takich w jakieś ważne święta jak Wielkanoc.

Kochani, 

Z okazji nadchodzących, tegorocznych Świąt Wielkiej Nocy, chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia. Zdrowia, szczęścia pomyślności, rośnijcie duże bez przykrości, fajne, zgrabne w 100 procentach odjazdowe. Szybkie jak japoński skuter ;)
Pisanki piszecie? Na pewno to wiecie! Kolorowe niech w koszyku Waszym leżą, aż do Wielkiej Soboty. Palmy wodą pochlapcie i bukszpanu nie żałujcie! 
W szczęściu zasiądź do stołu, nie rób nikomu kłopotu!!! Złóż jak ja życzenia, skosztuj żurku, nie pochlap obrusu. Kawały opowiedz, czekoladą się podziel. I pamiętaj! Ten blog codziennie odwiedź! :)


Podobają się? Troszeczkę z humorem! A teraz takie troszkę ważniejsze wydarzenia. Posłuchajcie:
Jak mówiłam nie będzie mnie na blogu w okresie świątecznym, ale na MSP pojawię się tylko 2 razy. Na blogu dodam jeszcze jeden post i będzie przerwa! Teraz powiem co zrobię po powrocie:

- Napiszę post z wynikami sondy ( GŁOSUJCIE! ).
- Spróbuję dodać jakieś gadżety na bloga.


Dziękuje i pozdrawiam


Taki obrazek dla Was :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz