wtorek, 22 stycznia 2013

MovieStar w Buszu ;**

No Kociaki , chciałam Zrobić dla was Rysunek ;D 
Lecz niestety mam 3 z Plastyki , tak mam 3 z Plastyki . i nie potrafie malować ładnie .. więc .. wykombinowałam coś na Poincie a nie na Papierze .__.  Zaraz go wam Pokaże ;33 a właściwie to już Go wam Pokażee , macie '-' :
#$Julk@~* - Jula to ta która się Opala B)
(Czekolada) - to ta z książkami , znacie ją pewniee ... 22 lev ;P
Love Angelika - To ta w Hilokopterze ;D Mojaa ... kupiła to tylko dlatego żeby była na tym Dzielee '-'
Agnet08 - Taa panienka , co sb na pontoniku  pływa , popijając Drinka ;)
alikunda - Ten Mrraśny Krokodyl ^^
amelka330 - Taa Dama z Torebeczką i Balsamikiem ;33
A kto to na tej ławeczce sę siedzi O.o ... a to Jaa !  ;O   Sama sb nie poznałam ... wyglondam jakoś dziwnie , ale nie za bardzo miałam się w co Ubrać ;/ Więc cuż ;] ...
No Dobraa , mam nadzieje że się Podobało zwłaszcza że rb to 1 Raz O.o i dokładnie nie wiedziałam o co chodzi ... ;O

Wasza Oliwia1101  '-'

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz