niedziela, 13 stycznia 2013

Wywiad z Corni-0-0-0

Siemm ;**
Dziś Przygotowałam dla was Wywiad ;33 z Corniszonem ;-;
Mam nadzieje że się wam Spodobaa <33 To Zaczynamy *-*
O - Too jam ^^
C - Corni-0-0-0

O - Jak masz na imię w realu ? ;-;
C - Wika jestem ;_;
O - Jaką masz ksykee ;B   ?
C - Gornji , korniji , corniszon , corn , wiktoryja , wiertałkę itp ;-;
O - Ahaa ... Jaki masz styl w realu ... ? ;**
C - Normalny .. rurki , jakaś bluzka na krótki rękaw . 
O - A jaki Styl wolisz na Msp ... ?
C - Emm ... może powiem Tak : nie lubie kopiarzy , germanów i wgl. ich stylu , do reszty nic nie mam o;
O - Okkk ... A od Kiedy Grasz w tą Gree <33  
C - Od 31 Sierpnia 2011 załozyłam konto , więc już ponad Rok *w*
O - Emm ... Czy dużo Os ci Pomaga na Msp ? ^^
C - Mało i nawet mnie to nie obchodzi , bo nie jestem tu dla lev . p;
O - E tamm .... łapaj Grafaa ;D 
O - Robiłaś kiedyś film , "Spis Znaj" ? 
C - Tak robiłam ;-;
O - Dokończ zdanie - "W szkole jestem os ... "
C - Niewidzialną  i wkurzona na Debili ;-; XD
O - Czy dla cb Msp to Pikselee czy coś więcej ... ? ;**
C - Cóż samo MSP to piksele , uzależniające , ale niektórzy zapominają  , że po drugiej stronie są Ludzie a nie komputery ;-; Dla takiego Noł lajfa jak ja To za dużo ;x;
O - ychm ... a czym os z Msp Możesz Zaufac ? ^^
C - Niektórym , ale nie w sensie , że o macie mój Adres , nazwisko , bla , bla ;-; . Coś w stylu że możesz się wygadać i wgl. ;-;
O - a com ożesz powiedzieć o Msp ... ?
C - Że mamy kiepskich Moderatorów  , samo Msp zmienia się w różowo - niebieską Plamę  , a ludzie sa coraz Bardziej Chamscy ... 
O - Tiaa -,- ... Zgadzam sięę .>->
O - Wolisz Seki czy Zwykłę filmy ... ?
C - Zważając na to że , ja sama rb seki to jest mi to Obojętne . >.>
O - Achaa ... a co ci się podoba w Msp , a co niet -,-
C - Podobaa mi sie ... kino XD i możliwośc 3 Naj n chociaz wolałabym z 20 ;w; Nie podobają mi się Ceny Vip i nowy Wygląd ;-;
O - Osoby którtym Warto Pomuc : 
C - Nw x.x Jak ktoś Prosi o Pomoc to Pomuszcie - nie bądzcie Tacy ...
O - A Teraz nasz Wspólna Fotkaa ;** 



To tylee Kociakii ;** Mam nadzieje że się spodobało <33 
Paaa ;* Olwia1101 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz