środa, 30 lipca 2014

### - czyli beznadziejne cenzury na MovieStarPlanet.

Hej ♥
Dzisiejszym tematem postu będzie nowe "ocenzurowanie" na MovieStarPlanet. Większość z Was pewnie denerwuje ta cała sytuacja. Mnie również. Po kilka miesiącach nieobecności na MSP, weszłam zobaczyć co się dzieje. Chciałam napisać w aktualizacji statusu, żebyście weszli na bloga, jednakże ku mojemu zdziwieniu "zakreskowało" wyraz blog. Te nowe cenzury również są męczące podczas robienia filmów. Tylko, że admini MSP bardzo przeginają z tym naszym bezpieczeństwem. Cenzurują najprostsze wyrazy, który nie mają żadne podtekstu wulgarnego, seksualnego ani żadnego innego, także nie rozumiem, po co to robią?
Oczywiście, bezpieczeństwo w sieci jest ważne, ale nie aż do takie stopnia! :)

Wynalazłam nowy sposób aby zareklamować swojego bloga. Wy również możecie tak zrobić, żeby inny użytkownik nie musiał całymi dniami zastanawiać się: o co jej/jemy chodzi? Ten sposób jest bardzo prosty: co literkę wstawiamy znaczek "#". - znaczek naszej 'super' blokady :) Wygląda to mniej-więcej tak:

Moim zdaniem te blokady są niepotrzebne. Utrudnia nam to pracę w tworzeniu filmów, nie możemy napisać zwykłej aktualizacji statusu. Moderatorzy sami sobie też tym psują pracę. Otóż, wcześniej mogli złapać na gorącym uczynku kogoś kto np. nam grozi, wyzywa itp. A teraz nie możemy tego kogoś zgłosić, bo po prostu nie wiemy co napisał :) 

To tyle w tym poście! Miłego dnia ziomeczki! ♥
ardnaskela116 ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz