środa, 30 lipca 2014

Nudne wakacje, czyli całe dnie na MSP.

Hej ♥
Czy wam też wakacje mijają tak strasznie nudno? Nikomu nie chce się wyjść trochę z domu, na rower, rolki, cokolwiek. Ja kilka razy byłam u  moich przyjaciółek, czasami na rowerze, nocowałam u mojej najlepszej przyjaciółki, a potem ona u mnie. I byłam tylko w Niechorzu ^.^
Poza tym całe dnie siedzę na MSP, oglądając filmy. Także, jeżeli masz jakieś filmy powyżej 1 minuty, napisz do mnie, a ja ci kilka obejrzę. Przy tym pomogę tobie, jak i sobie :)

Trochę zmieniłam swoją garderobę na MovieStarPlanet. Jak wam się podoba? ;)
Postaram się niedługo zrobić jakąś notkę w stylu 'jak się modnie ubrać' :) 
Jeszcze jedna sprawa: Niektórzy zastanawiają się, jaki mam kolor włosów w rzeczywistości :) 
Otóż nie mam blond włosów, tylko brązowe :) Ale to mojej MovieStar pasuje bardziej blond i tak jakoś już zostało :)

Dziękuje za przeczytanie!
Pozdro moje kochane ziomeczki ( staję się Blowem \o/ )
Miłego dnia !
Ola ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz