wtorek, 20 listopada 2012

;'(

Siemkaa ^^
Chyba powinnam wam się wytłumaczyć ... Nie pisałam ani 1 Notki od Tygodnia . :(
Lecz mam Usprawiedliwienie :)
To przesz Szkołę ! x-o , to wszystko Przez nią , muszę się uczyć itp . Jak wiecie jestem w 6 Klasie i uczyć się muszę Choćby do Testów Kompetencji . :'(
Mam Nadzieje że zwłaszcza że dziś wróciłam o 18:00 do Domu PO SZKOLE !
I jeszcze Lekcje itp .  Maskara :(
Dlatego mam nadzieje ze mi wybaczycie . :(
Mam nadzieje że już Jutro zrobię nową Notkę tym Razem oczywiście o Msp . Możecie się Spodziewać Nowej Funkcji na Msp "Avards"
A wracając do Tematu , zastanawiam się co u Oli . Bo wgl z nią niegadałam a ona Notek nie pisze Chyba już od 2 tygodni . :'( a  ja  nie Wyrabiam ... 

Dobra to Chyba tyle w tym Poście Kociaki . Papaa ;**
Oliwia1101 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz