środa, 14 listopada 2012

Zabawa na Paincie xd

Hay xD
Ostatnio nie wchodzi mi MovieStarPlanet Jest tylko Czarne Pole :'(
A Bym chciała se Pograć tylko Nwm Jak xD
No i coś wymyśliłam :) Pomyślałam że Ja , lub wy możecie zrobić swoją 'wymarzoną MovieStar'
Chodż nie robisz Tam do Końca Jej ;D
Ta zabawa Polega na zrobieniu Fajnego wymorzonego tła , Ctr , zwierzaka , vip , judge , celeb itp xD
Wystarczy tylko Mieć jakieś zdjęcie MovieStar . Fajnie Odzianą i z Fajną Pozą B)
Można Doklejać , wycinać , przycinać , malować , kolorować , rysować i wielee , wiele Innych .
Ja akurat zrobiłam Takie cuś ;D Ale nie jest idealne bo rb na szybkiego ;) :
Ja rb na szybkiego ale wy możecie sę Bardziej Postarać i może być Naprawdę Exstraa ;**
Ćwiczcie , ćwiczcie bo może kiedyś zrobię z tego Konkurs ... ^^
Bay . Oliwia1101 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz