piątek, 2 listopada 2012

Modaa ^^

Hey ;33
Znawczyni Mody Nie jestem ale Nudziło mi się xD
Look , nie jest Jakiś Modny tylko Taki , Taki Normalny .__.
Kumkacie , wy Moje żabyy  ;**
A dobra a oto Look :
A teraz Zestawy Kolorystyczne <33 :
 Może nie są Piękne ale są ;p
Poza tym Nie waliłam za dużo akcesorii , Ponieważ mi 1 Bandana wystarczy .
Co do 1 Zestawu - Jest Fajny Taki Mraoczny dla "straszniejszych" Movie Star .
Zestaw 2 - Bardziej słodszy ^^  I jak dla mnie Fajny Kolorystycznie xD
Zestaw 3 - Fajne Kolorki i jest Taki żywiołowy : D

No i Cennaa  :  2298 Trochę drogo ale Popaczajcie na to O_o :
Każdy z was Raczej Posiada Trampki więc
2298 - 450 =  1848
Ale też Prawie każdy z was Posiada Freckles <puder>
więc :
1848 - 250 = 1598
Ale też jak macie to Możecie Odliczyć Bandane czy też spodnie itp .
Ps . Każdy z was ma inny Kolor skóry więc Dobierajcie Puder Do własnej Skóry .

Bay Oliwia1101 .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz