wtorek, 5 lutego 2013

Hejka :D

I'm sorry :( Sorki, że nie było mnie AŻ tak długo... Nie wiem jak Wam to wytłumaczyć, ale mam wiele, wiele spraw na głowie.. Chodzi o to, że moja babcia jest chora i  nie ma kto się nią zajmować.. Wiecie też mi jest ciężko pogodzić z tym szkołę i inne obowiązki. Jest mi też smutno, że Oliwia sama tutaj robi wszytko, a ja nic jej nie wytłumaczyłam. Dzisiaj jest wtorek i postaram się nadrobić zaległości. Myślę, że Oliwia się na mnie nie gniewa. Zostawić kumpelę samą z prowadzeniem takiej rozbudowanej strony internetowej? W życiu by nikt tak nie zrobił swojej kumpeli.. Jeszcze raz Cie Oliwia przepraszam ;) Dzięki, że mnie wysłuchaliście.. Nie miejcie mi tego za złe.. Wiecie jakie jest przecież życie, prawda? Coś może się wydarzyć i BACH! Wszystko się rujnuje..

Ok więc to wszystko w tym poście i do zobaczenia w kolejnym.

Trzymajcie się <3

2 komentarze:

  1. Ja ? Ja sie gniewać ? nie nie gniewam sie na cb . tylko poprostu nieraz mi ciężko ale teraz wiem jaka sytuacja , teraz wiem na czym stoje :) Nieprzejmuj sie jakoś dam rade :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń