sobota, 16 lutego 2013

Ocenkiii ! (i )

Obiecałam, że wstawię Wam moje ocenki, więc oto i one !

Wychowanie fizyczne - 5
Przyroda - 5
Matematyka - 5
J. Polski - 5
J. Angielski - 5
Informatyka - 5
Technika - 5
Muzyka - 5
Plastyka - 5
Religia - 5 
Historia - 5 
Zachowanie - wzorowe :)

Wiem, wiem KUJON ZE MNIE xDeee.

No ale nie miałam takiego załamania nerwowego jak moja siostra. Biedulka ma szlaban na grę w maincrafta ( dwa tygodnie - jakie piekłooo ) :D

Pokażę Wam jej ocenki . Porównajcie sobiee.

Wychowanie fizyczne - 4+
Przyroda - 5 ( jej jedyna )
Matematyka - 3-
J.Polski - 4
J. Angielski - 4-
J. Niemiecki - 3+
Informatyka - 4
Technika - 4
Muzyka - 3
Plastyka - 4
Religia - 4+
Historia - 4
Zachowanie - dobre

Widać różnice nie ? OK jeszcze jeden ważny komunikat !

UWAGA UWAGA! DO BANKU ZGŁOSIŁA SIĘ JEDNA OSOBA!

Wy też możecie się zgłaszać! Zgłoszenia na: logan12382@wp.pl

Papatki bejbeeee !

ardnaskela116

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz