sobota, 23 lutego 2013

Slow is down

Na dzisiaj przygotowałam dla Was kreację modową. Nudziło mi się więc weszłam do sklepu z ciuszkami i znalazłam dla Wad taki fajny komplecik. Niestety w tym momencie nie stać mnie na niego więc pokażę jak wygląda jeszcze w sklepie :).

Tak wygląda pierwsza wersja. Według mnie jest bardzo ładna, kolory ze sobą współgrają co daje taki olśniewający efekt. Osobiście ta wersja jest chyba najładniejsza. Ale to tylko moje zdanie. Pokażę Wam jakie są jeszcze inne zestawy kolorystyczne do tego kompletu.


Tak one wyglądają. Z tych trzech gdybym miałam wybierać wybrałabym wersję trzecią czyli tą na samym dole. Kolory są bardzo ładne: fioletowy i a la kremowy - czyli moje ulubione :) Wersja pierwsza to połączenie różu z zielenią. Zielony kolor to kolor radości więc polecam zakup również pierwszego kompletu.
Nie wiem dlaczego, ale użyłam dwa razy koloru zielonego ( oczywiście inne odcienie ).  Jednakże drugi komplet wyszedł również bosko! Cenowo trochę się nie popisałam... Za wszystko zapłacie 2350 S.C.
Ale! Pewnie każdy z was ma trampki, nie koniecznie w danych kolorach. Więc odejmujemy! 2350 - 400 = 1950! Cena fajna więc warto zainwestować w zakup tego kompletu :).

--------------------------------------------------------------

Proszę o miłe komentarze pod notką. Pierwszy raz piszę notkę w takim stylu więc proszę o wyrozumiałość :). A tak na marginesie zaczynam wielką metamorfozę mojego bloga! A mianowicie to chcę poprawić styl notek, aby były bardziej porządniejsze. Staram się szukać jakiegoś super szablonu, aby ten blog chociaż trochę przypominał moviestarplanet.tv
Jeżeli znasz jakiś dobry szablon to napisz na maila ardnaskela919@gmail.com.
Nagroda to 2 prezenty z mojej szafy!!!

Dziękuje za przeczytanie i do zobaczenia!

Wasza Ola <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz