sobota, 23 lutego 2013

W końcu!

W końcu nasza moderatorka zajęła się sprawą z tymi artami o darmowych starcoins. Pewnie każdy z Was widział nie jeden z takich artów. Moderatorka stanowczo wyraziła swoje zdanie na ten temat i popieram ją!


Jak sama moderatorka napisała, że na artach można zarobić tylko 1 S.C i 1 fame. Więc nie ma co się angażować w takie arty bo jedyną rzeczą jakie za nie dostaniecie jest Bam -.-
Ja osobiście wszystkie osoby, które tworzyły takiego typu arty wyrzuciłam ze znaj. Po co mi w znakomych tacy oszuści, którzy kłamią? Na takim czyszczeniu zyskałam 20 miejsc wolnych dla nowych znajomych. Jak jesteście chętni to was przyjmę. Teraz zostało tylko 18, bo jakieś 2 osoby mnie zaprosiły.

Myślę, że więcej takich artów nie zobaczymy na MSP.

PaPa <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz