wtorek, 27 sierpnia 2013

Afera wokół Kellow. Kto jest sprawcą kradzieży jej konta?

Na forum dosłownie huczy od postów na temat Kellow. Miała ona 25 level ale po małej akcji "hakerów" Wygląda ona tak:
Hm.. jestem bardzo ciekawa kto ją tak załatwił. Ale to nie wszystko! Przeprowadziłam małe śledztwo i oto jego wyniki! Są zaskakujące...




Tak, jak widzicie zrobiłam parę screenów. Dobra, zamieszanie u Kellow jest, ale mała uwaga też. Nie piszcie takie rzeczy na jej profilówce tylko NA FORUM!!! Naprawdę tylko jej profil tymi marnymi rzeczami zaśmiecacie. Taka moja opinia -,- 
A więc z tego co udało mi się przeczytać, powstało konto oddajkontokellohacerko!!!
Może to jest jakiś trop w tej sprawie? Nie wiem, ale sprawdźmy lepiej!
Faktycznie ten użytkownik coś dał od siebie i zrobił Arta i film. Ciekawie się zapowiada...
Jak dla mnie to może być jakiś trop w tej sprawie.... Będę śledzić te konto, bo coś mi w nim nieodpowiada...
Ok jeżeli będziecie mieli jakieś tropy w sprawie Kellow i jej kradzieży napiszcie na maila ardnaskela919@gmail.com
Nagrodą będzie umieszczenie w nagłówku! 
 Ciekawy post się zapowiada, w wolnym czasie dodam drugą część tej sprawy.
PaPa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz