czwartek, 29 sierpnia 2013

Co się stało z Kellow? Cz.2

Tak, więc mam nowe newsy co do tej sprawy. Otóż dzisiaj ścianę Kellow zaśmiecał niejaki Zaayn1.
Nie wiem o co chodzi, ale myślę, że chyba promował film! Ciekawe, co w nim opisze? Z ciekawości zobaczę. A oto profil Zaayn1:
Gościu ma 14 level. Hm.. Najpierw przejrzę jego, a potem przyjaciół Zaayna. Coś mi tu źle pachnie...
Aha! Czyli jednak to prawda, koleżanka Kellow ukradła jej to konto. Szczerze słyszałam tę historię, ale z początku w nią nie wierzyłam, ale teraz czuję, że to prawda. Ponoć było to tak: Kellow miała przyjaciółkę, która miała VIP na 3 miesiące. Kellow ukradła jej to konto, a tamta dziewczyna ukradła jej. Ciekawe...
Szukając informacji w necie natrafiłam na bloga Kellow, a oto link: 4moviestars.blogspot.com
Są tam ciekawe informacje na temat kradzieży jej konta. Kellow napisała 2 notki w sprawie kradzieży jej konta i jedną emotkotek. Screeny:
Z tych 3 screenów można wyciągnąć następujące informacje: Arli stworzyła art związanych z Kellow, Kellow na drugie konto! Czyli jednak Zaayn1 nie miał racji ( chyba ). Zobaczmy najpierw tego art Arli.
Nie będę się rozpisywać pod tym artem. Mówi sam za siebie, jedyną informacją jest to, że Arli pożyczyła konto Kellow aby mogła napisać ten art. A teraz odwiedzamy drugie konto Kellow- blackofwhite.
 Hmmm? 14 level? Myślę, że to było jej awaryjne konto. No cóż zaglądając na bloga Kellow, zobaczyłam na czacie Zaayn1. Czyżby miał jakieś nowe tropy? Nie wiem -,-
Więc afera z Kellow to niezłe zamieszanie. Jeszcze jedno info. Kellow mówiła, że hakerką na jej koncie nie jest Shinsoo. Screen:
Jest to ponoć przyjaciółka Kellow. Ale K. twierdzi, że to nie ona jest hakerką. To więc dlaczego główne podejrzenia padły na nią? Tego nie wiem, ale na jej ścianie jest wiele oskarżeń. Nie wiem czemu. Ale nadal nie odpowiedzieliśmy sobie kto jest hakerką? Kellow twierdzi, że to nikt z jej znaj, Czyli kto to może być?!

Kończę, bye ;*











1 komentarz: