poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Porady Modowe

Cześć. W dzisiejszym poście chciałabym Wam przekazać parę porad w temacie modowym. Myślę, że niektórzy z Was spotkali się z podobnymi postami więc wiedzą o co chodzi. Pokażę Wam jakie kolory są na topie oraz w co warto się ubrać. To może zacznijmy od małego przykładu czyli jak wyglądam ja teraz.
Tak oto wyglądam. Chciałam zmienić swój wygląd więc postawiłam na połączenie koloru turkusowego, który jest ostatnio moim ulubionym z tradycyjnym czarnym i elementami białego. Całość jest dosyć droga, ponieważ nie będę chodzić w jednym stroju, prawda? Ale uzupełniła listę życzeń i wiem na co mam zbierać.
Kolejna kwestia naszych porad to makijaż i wygląd twarzy. Otóż ja postawiłam na zwykłe brązowe oczy+grube brwi oraz tradycyjne usta z kolczykiem.
Za oczy nie musimy płacić, bo jeżeli wybierzemy na początku środkową wersje to nic nie trzeba zmieniać ( ewentualnie kolor w razie potrzeby ). Z tego co dobrze pamiętam usta kosztują ok. 400-500 sc. więc jednak jak na możliwości przeciętnej MovieStar to trochę drogo. Tradycyjny kolczyk kosztuje 400 sc.

Jeżeli chodzi o włosy jakie pasują do turkusu to moim zdaniem blond. Hitem tego lata są włosy charakteryzowane stylem "na cebulkę", które są bardzo ładne ( włosy widać na obu zdjęciach MovieStar i kosztują ok.400-500 sc). Co do ubioru warto postawić na krótkie spodenki i top najlepiej w jakimś jasnym kolorze. Nie pokażę Wam na screenie bo nie chce mi się za bardzo.

Więc to by było na tyle w dzisiejszym poście. Nudzi mi się więc dodam jeszcze jakieś inne posty dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz