niedziela, 23 grudnia 2012

Artbook's 3

Witaj Szlachto (y)
To już 3 Taki Temat ;p Mam nadzieje że ci się Podobaa ;** Zwłaszcza że może być tu Umieszczony Twój   Artbook <33                    Dziś są "Sondy itp." A więc Popatrzcie xD
                                                            Artbook nr.1:
Nazwa - "Zdajdz różnice ."
Wykonawca - BellStar
Mojaa Opinia - Fajne na krótką chwile zabicia Nudy ;D Ale trochę za łatwe xD Narazie tylko 1 Love it . ;)
Opinia innych (komentarze) - "łatwe ;p" I ty Sprubuj znajść Rużnicee ;**
                                                                    Artbook's Nr.2:
Nazwa - "Bonie i Pieski VS  Smoki i Lisy
Wykonawca - $$$BOGATA$$$
Mojaa opinia - Fajne , i ma dużo Zwierzaków ale Niestety o nie nie Dba :( Wszystkie śmierdzą , nie myte .
Opinie innych (komentarze) - "Ale lato koło nich pełno much , zadbaj o nie lepiej"  Narazie 3 os zagłosowały na Bonie i Psy a 1 na Smoki i Lisy ;D Ty też idż Zagłosować ;p
                                                                     Artbook's Nr.3:

Nazwa - "Kogo więcej"
Wykonawca -xD_Cool_Zuza_xD
Moja opinia - Super , Fajne Stroje i Animacjii ♥ oraz Fajny Pomysł ;>
Opinia innych (komentarze) - "Przecież ja miałąm Być" ":)" "niestety" , "miałam vip" , "nie Vip" x7 Na razie wygrywa Nie Vip <;

Ty tyle w tym Pościee ;** Serdecznie Pozdrawiam . Olwia1101

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz