czwartek, 27 grudnia 2012

Kilka ważnych spraw do omówienia.

   PRZYPOMINAM O ZGŁASZANIE SIĘ DO KONKURSU!

Ok ta notka może być długa, ale bardziej sensowna niż te poprzednie. Chciałam w niej omówić parę spraw ( tych na blogu i MovieStarPlanet ). Będą one dotyczyły dodawanie komentarzy do postów, oglądanie moich filmów, ArtBook' ów, Looks itd.

Słuchajcie! Ostatnio bardzo mi się muli mój komputer. Więc wasze bezsensowne zagadnienia do mnie przez czat typu: " siema ", " hej ", " jesteś fajna, daj grafa " itd, są nie na miejscu! Jeżeli komputer mi się całkiem zamuli, mój tata będzie musiał go dać do naprawy i przez to wasze hej, siema nie będzie notek na blogu. 

Bardzo bym prosiła, aby na mój prywatny mail były tylko kierowane zgłoszenia do konkursów. Przychodzą mi tam tony wiadomości z facebooku i nie mogę na Wasze wszystkie wiadomości odpisywać. Ale to też się zmieni. Od 11 lutego wszystkie zgłoszenia konkursowe proszę kierować na mail: logan12382@wp.pl.
Tam od dzisiaj proszę też kierować pytania dotyczące bloga itp. W komentarzach możecie napisać np. ciekawy post, macie racje itp. 

Uwaga! Co miesiąc będę robiła spis znajomych. Nie obowiązuje on leveli od 12 do 25 i Oliwi, która prowadzi ze mną bloga oraz atina 57, anelram116, wyluzowana01234567899876543210, madzia192003.
Na dodanie komentarza będziecie mieli równy tydzień. Ci którzy nie mogą obejrzeć spisu znaj mają dać mi w tym terminie grafa. Jeżeli nie dacie - niestety, ale wylatujecie ze znajomych.

Postaram się aby raz na tydzień zrobić chociaż jednego ArtBook' a. Będzie to np. obrazek z przyjaciółmi, nagłówek bloga. Proszę o wyrozumiałość :)

Jak wiecie na antenie mojego profilu filmowego pojawił się film " Owoc prawdy ", który ma już 4 odcinki. Proszę o jego oglądanie. Bardzo się męczyłam nad ułożeniem scenariusza, dobraniu aktorów itp.

Dziękuje, za przeczytanie. Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz