wtorek, 25 grudnia 2012

Może chociaż ?

Słuchajcie! To chyba przegięcie! Jestem VIP, mam 7 level, a oglądalności moich filmów jest taka jaką miałam na 2 levelu!!! Jak niec wierzycie, to Wam to pokażę!

( Kliknij na obrazek, aby powiększyć )
Widzicie? Nie mówiłam? Ile razy na MSP mówiłam w Co teraz robisz, aby chociaż parę osób obejrzało mi filmy, Artbooki itp. Chociaż z ArtBoook idzie mi lepiej niż z filmami.

( Kliknij na obrazek, aby powiększyć )
Trochę lepiej niż z filmami, ale też marnie! Nic Wam nie szkodzi obejrzenie jednego ArtBook i danie love it albo przesłanie Waszym znaj. To były ArtBook, ale przecież są jeszcze Look.

( Kliknij na obrazek, aby powiększyć )
Kurde, ale marnie! Ja się wstydzę przed niektórymi osobami jak widzą ten JEDEN love it...

Naprawdę pomóżcie to niewiele kosztuje, a wiele pomaga.
Pomóżcie też Oliwi, która zbiera na 10 level. Już 2 miesiące męczy się z 9.

Dzięki, myślę , że coś do Was dotarło...

Ola




1 komentarz: