niedziela, 9 grudnia 2012

Dlaczegoo ? :'(

Fajnie że Ola Pisze fajne , Ciekawe Posty :). Ale ... Ale ja Tak nie mogę ... Czemu ? , sama dokładnie nie wiem              

   Próbuje włączyć Msp codziennie , Dzień w Dzień a tu ładuje się tylko do 40% i Koniec :(
                               To Jest Nie Fer ! Ja chcem pisać Posty , grać a tu nici :(
           Nwm , co zrobić no innych Laptopach , Komputerach mi Działa a na Moim nie ! :'(
Co Ja mam Zrobić ? Ja za Wami Tęsknie Kociaki ;** Pewnie połowa Os Mnie wywaliła bo nie pomagam czy też nie Wchodzę . : Ale to Naprawdę nie moja Winna ! .__.  Więc Proszę nie Usuwaj mnie ze znaj 
jak tylko wejdę bede WAM POMAGAĆ , Będe musiała to Nadrobić ;D 

Jest jeszcze coś co Chciałam wam Powiedzieć ... Z tego co Wiem na Msp mam tylko 200 ileś sc. A tym razem Chciałabym Kupić Prezent na ten konkurs który Ola wymyśliła , Ponieważ on Kupowała Prezent w Poprzednim Konkursie . Dlatego jak byście mieli Troszke Czasu ... byście mogli mi Pomóc ? 
Z góry Naprawdeę wam Dziękuj Kociaki ;**
Bay.Oliwia1101♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz