poniedziałek, 24 grudnia 2012

Trolololo Sylwek ;D

Noo już niedługo Sylwestra , każdy z nas Pewnie ma Przyszykowana Super Kreacje ;D , Alee czy na Msp Mamy Jakieś Pomysły ? Czy Na razie Pustka w głowi i Same świętaa ;P ?
Pomyślałam że Może Uda mi się Pomuc  wam Nad Strojem i Przygotowałam kilka . Oby wam się Spodobało ;**                              
                                                     No dobra Oto Kreacja Nr.1
Kreacja Fajna , nie ma tu Dużo Dodatków <33 Ale jeśli Ktoś je Bardzo Lubi Zawsze może Dodać ;)
                                                       
                                                         Teraa Kreacja nr.2
Strój Jest Chyba lepszy od Poprzedniego ... (Jak dla mnie) Włosy są Tu Takie inne ... Które się Wyrużniają  Właśnie Dlatego mi się Podobają ;D

Teraz Look nr.3 
ładniusii ;D , Buty inne Niż na Co dzień . No Struj ładny chodz , może nie jest on Wygodny ... Ale za to Olśnisz tym Strojem na MovieStaroweSylwestra ;D

Tera strój nr.4
Strój Bez Dodatków , Taki Zwykły ale Za to wygodny . Kitka jest wygodna ponieważ włosy Nie bedą lecieć do Oczu itp. A Sukienka Przylega do Ciała więc nie bendzie "fruwać" nam Przeszkadzać ;D
To na tyle w tym Poście . Chętnie Bym jeszcze Wszystkie Look Dopracowała Ale nie za Bardzo mam czas ... Bendą z Rodzicami Ogl . Wyporzyczone Filmy i już każ mi schodzić ! 
Too Paa ;** i Wesełogoo ... 
Waszaa Olwia1101 ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz