środa, 19 grudnia 2012

Artbook's

Ostatnio przeglądam sem Artbook (tylko znajomych) i Paczem czy są Jakieś Ciekawe , smutne itp. No i w końcu Znalazłam Niekturee ;P . Chciałąbym Wam je Pokazać ... a więc , no co się Bedę Rozpisywać ...                      Lepiej żebym Wam Pokazałaa *-*  No to Maciee :
Tytuł : "Trochę o mnie."
Wykonawca : Corni-0-0-0
Opinia - Fajnie że napisała o sb Prawdę , nie co nie ktuży by zmyślili "Jestem najładniejsza i najfajniejsza w Szkole czy coś w tym Stylu . <Za to należą Jej się Bravaa , za Odwagę> Wyznać jakaa Naprawdę Jest  ;>
Opinia innych MovieSatr (komentarze) - 'Cała ty ♥ " , "Lubie cię taką jaką jesteś poprostu Taką :3 "

A teraz 2 :

Tytuł : "Przepraszam Was ! ;c
Wykonawca : laseczkaxdd123
Opinia - Warto Przepraszać , ona to zrobiła (zrozumiała) , jeśli cie skrzywdziła , pamiętaj że Także Warto     Przebaczać ! Więc Jak coś się Stało To jej Przebacz  :) Bo nikt nie jest Idealny ;**
Opinia innych MovieStar (komentarze) - "Rozumiem cię" , "wspułczuje i wybaczam , Tak naprawde to była mojaa Wina" , "Nie twoja Winaa" , "Ojej Przykro mi :( "

A teraaz 3 :
Tytuł : "Smutku mój dobry smutku"
Wykonawca : piekna zawsze
Opinia - Nwm co mogee powiedzieć o tym ... Po prostu jest to Smutne :(
Opinie innych MovieStar (komentarze) - "Jezu aż łezka poleciała"   ":'("

Dziś Wypadło na Smutne ale co jakiś czas Bendą różne ... Takie jak - kolorowe , śmieszne , piękne , nieśmiałe , miłosne , żałosne , bezsensowne , sondy itp . Więc spodziewajcie się że to wasze Artbook może być w Następnej Notcee ! ;**
Dobranoc życzy :
Olwia1101

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz