sobota, 8 grudnia 2012

Ho Ho ho ! Czyli MSP-owe Święta!

Ach! Ten magiczny czas w końcu nas otoczył! Te pierniki, bałwany, śnieg ♥ Bardzo kocham te nasze wirtualne święta!

Na MSP na dobre nastąpiły święta ♥ 
Całe miasto zostało zasypane śniegiem, dodane zostały nowe ciuchy, animacje i tła. Nowy konkurs to nowe inspiracje na filmy. Gdy czytałam książkę o córce Mikołaja postanowiłam stworzyć o tym film. Jest to opowieść o dziewczynie która relacjonuje 3 dni przed świętami. Opowiada o pracy elfów, pakowaniu prezentów itp. Główna bohaterka ma na imię Śnieżynka. 2 dnia przygotowań do świąt do miasteczka Mikołajki przyjechał samochód o którym zawsze marzyła - był to 1 z 3 świątecznych cudów w tym filmie. I historia dalej się toczyła.

MSP zaskoczyło nas kolejnymi zmianami, tym razem w zakupie animacji i odzieży. W poprzednim poście Oliwia zamieściła screeny ze zmianami w animacjach. Dziękuje jej za to!

U mnie w domu też duży harmider. Moja mama jest w 8 miesiącu ciąży i spodziewa się synka - Antosia ♥ 
Mój tata robi mi remont w pokoju - chodzi o nowe meble. Do tego spadł śnieg - dużo śniegu. 
I jestem chora - astma znowu atakuje.

Pozdrawiam !

Ola - Wasz kochany elf ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz